لوگو پرچم سازی پاسارگاد

انواع پرچم ساحلی

پرچم امروزه به عنوان یکی از محصولات رایج در تبلیغات و هویت سازی بسیاری از فضاها و مکان ها از جمله محیط های اداری ، نمایشگاههای مختلف ، فروشگاهها ، سالن های جلسات و موارد متعدد دیگر توانسته جایگاه محکمی را بدست آورد. در این میان چاپ پرچم ساحلی نیز به عنوان یکی از انواع رایج و زیبا در این دسته ، علاقمندان و طرفداران خاص خود را دارد که بسته به سلیقه و یا کاربرد آن مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه به معرفی پرچم ساحلی بادبانی و ویژگی های آن می پردازیم.

پرچم ساحلی بادبانی

پرچم ساحلی بادبانی”

این نامگذاری پرچم ساحلی بادبانی پرچم به دلیل شباهت ظاهری آن به بادبان قایق ها و کشتی انجام شده است که در بالا نیز اشاره شد. همنطور که گفتیم اکثرا امگذاری به دلیل قرابت به موضوع انتخابی است.

پرچم ساحلی مدل بادبانی رایج ترین نوع در میان انواع پرچم ساحلی بوده که در بسیاری از نمایشگاهها و وردهی سالهای جلسات و مراسمات مهم مورد استفاده قرار میگیرد. چاپ روی آن بدون محدودیت در رنگ بوده که همراه با پایه سه تیکه تحویل مشتریان می گردد.

“ویژگی های پرچم ساحلی

  • اندازه پرچم چاپ شده:  70*270 سانتی متر
  • اندازه پرچم نصب شده: 70*300 سانتی متر
  • محدودیت در چاپ : ندارد
پرچم ساحلی قطره ای

:پرچم ساحلی قطره ای”

پرچم ساحلی قطره ای در دسته پرچم های ساحلی مقاوم و زیبا بوده که از نظر ظاهری دارای شکل و شمایل متفاوت و زیبایی است . کاربرد استفاده از آن در محیط های باز ، نمایشگاهها ، جشنواره ها ، ورودی ها و محیط آرایی مراسمات مختلف بوده که فرایند چاپ روی آن نیز بدون محدودیت در رنگ و چاپ انجام می پذیرد.

“ویزگی پرچم ساحلی قطره ای”

    • ابعاد چاپ شده : 110 در 245 سانتی متر
    • ابعاد پرچم نصب شده : 265 در 100 سانتی متر
    • محدودیت در چاپ : ندارد